dinsdag 11 december 2012

de morgenstond....

De morgenstond had vanmorgen goud in de mond.

Druk programma vandaag.
Dus vroeg uit de veren voor training nr. 15. Nog 51 te gaan ;-).

En het was weer een kadootje hoor!
Voor iedereen die vanmorgen niet in de gelegenheid was om hiervan te genieten... geniet gewoon even met mij mee!

Ik ben van mijn geplande rondje afgeweken om goed zicht te hebben op de opkomende zon.


Kijk... hier wilde ik eigenlijk rechtdoor en linksom om de plas, maar rechtsaf is het grote meer, met uitzicht op de zon.




Hier had ik de keuze. Linksaf, weer richting woonwijk. Of rechtdoor over een modderpad.




Het modderpad bleek bevroren, dus het was goed te doen


 




Ik liep sneller dan mijn schaduw (not...)

En ik besloot de berg op te lopen om even te genieten van het uitzicht.
Daar zat, pontificaal op een bankje, een enorme roofvogel op me te wachten.



Hij schrok een beetje van die vreemde vogel die daar in alle vroegte de berg op kwam hollen en vloog snel weg.



Mooi hè... het plekje waar Brabant Zeeland kust. Met in de verte de Antwerpse rook.




En rechts, in de diepte, ons wijkje.



Op de terugweg stond onze Peperbus te blinken in de zon.






Kortom... het was kadootje na kadootje.



.

6 opmerkingen:

  1. Dank voor het delen van de kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn he zo'n ochtend!
    BIj ons lag ongeveer 10 cm sneeuw, dus ik ben er met mijn mountainbike net als jij ook op uit getrokken. Genieten!!
    Mooi zo hoor aan het water.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Mooi zeg, dit is nu de reden waarom ik toch meer een ochtendmens ben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's. Ik snap helemaal waarom jij zo fijn gelopen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi rondje. Dat wijzen de foto's wel uit. Ik zou niet willen lopen (want ik heb er altijd een bloedhekel aan gehad) maar ik kan me voorstellen dat je het graag doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig he. Wel sportief hoor ik hou wel van wandelen maar niet hardlopen of zo en ook niet zo vroeg dus. Maar ik mis de zonsopgangen wel eens van toen ik nog werkte en vaak van dat soort cadeautjes kreeg als ik onderweg in de auto zat.

    BeantwoordenVerwijderen